2013. július 19., péntek

Szívemcsücske-koszorú:)

Sziasztok!

Elkészült a nyári koszorúm a bejárati ajtóra. Jobb későn, mint soha, ugye?:)


Megint betévedtem a kedvenc méteráruboltba, ahonnét elcipeltem az árukészlet egy jelentős részét, főként ragyogó színes nyári vásznakat. Először csak a díszpárna-hegyek lebegtek a szemem előtt, de aztán azokat beszereztem más forrásból, így elgondolkodtam a koszorún.

A piros-fehér csíkos textil adta magát, hogy tengerész stílusban készüljön belőle koszorú: a csíkok irányában vágtam néhány csíkot az anyagból, és feltekertem a koszorúalapra. Az igazsághoz hozzá tartozik, hogy először keresztirányú csíkot vágtam, ami, hmmmm, nem kicsit kaotikus képet mutatott feltekerve... Tehát, ha ilyet csináltok, erre figyeljetek.


Miután a koszorúalappal elkészültem, felmerült, hogy zászlócskákat lógatok a közepébe, felirattal... Aztán arra gondoltam, valamilyen tengerrel kapcsolatos díszítés volna jó, pl. egy vasmacska. De miből...? Most már tudom, készülhetett volna dekorgumiból is (köszi az ötletet, Anikó!:)), de az enyém hullámkartonból készült. Egy nagy kartondobozt szabdaltam fel, és nem csak ez lett belőle ám... A többit majd a következő bejegyzésben.:) Szóval nehéz vágni a hullámkartont, néhol konyhai ollóval, máshol sniccerrel próbálkoztam, végül elfogadható lett az eredmény. A kivágott formát fehér akrillal lealapoztam, száradás után elnagyoltan átkentem tengerkékkel, végül a széleket kiemeltem egy kis szürkével.

Gombostűvel a koszorúalapra tűztem, majd sárga pöttyös textilből kapott egy akasztót/masnit.

A bejárati ajtónk külső fele sötétbarna (a régi ajtók ilyenek a házban, és nem akartuk, hogy nagyon elüssön a többitől), így a képen nem látszik igazán, hogy mennyire friss, ragyogó színei vannak a koszorúnak. 
De higgyetek nekem, nagyon mutatós.:) Kedvenc lett.


Linking to:

Lil\'Luna

1 megjegyzés:

  1. I featured your cute nautical wreath in an outdoor round-up today: http://rainonatinroof.com/2013/07/13-ideas-for-sprucing-up-your-front-door-entry/
    Thanks for sharing at the Summer Spruce-Up Series!

    VálaszTörlés