2015. szeptember 9., szerda

Barniszoba vol.4 - a láda

Barni is dekorál. A szobájában van egy IKEA faláda, amilyen nekem is van, már felújítva, itt mutattam is: 


Barnién múlt héten még egeres tapétacsík virított.:D Szóval ez az a láda, amiben a szezonális dekorja van. Az övé. :) Anyja fia, ugye?:D

A láda tetején próbáltam ki anno a szürke krétafestéket, az tetszett, tudtam, hogy marad ilyen. De milyen legyen az alja? Felmerült, hogy Union Jack kerül az elejére, szürkés árnyalatokkal a kék helyett, pirossal... De a láda helye az ágy mellett van, tk. éjjeliszekrényként is funkcionál, és jócskán rálóg a komód, így féltem, hogy a fél minta, ami kilátszik, zavaró lesz...

Hosszas töprengés után arra jutottam, legyen piros! A szobának ebből a részéből úgyis hiányzik egy kis piros folt. De snassz, sima egyszínű mégsem lehet... És mivel mindenkinek a gyereke a no.1, ez a felirat került rá, szürkével.:) Nem is vagyok betű-mániás...:)




Jól megcsiszoltam a széleken, és sok-sok antik waxot kentem a piros részre, így inkább bordó lett, de nekünk nagyon-nagyon tetszik! Már be is pakoltuk az átválogatott kincseket.:D Ilyen a helyén:


Imádom.:)

1 megjegyzés: