2013. július 7., vasárnap

Krétatábla

Régóta szerettem volna egy naaagy krétatáblát a hálóba. És a nappaliba. Mi több, Barni szobájába is el tudtam volna képzelni... 

Az első gondolatom az volt, hogy kijelölök egy négyszöget a falon, amit lefestek táblafestékkel, és körbeszegem lécekkel. De ez kevéssé mobil, ugye... 

Ekkor jött az ötlet, hogy alig több ráfordítással, funér alapra is készülhetne a kicsike, és akkor hurcolhatnám egyik helyiségből a másikba, amikor csak kedvem tartja.:)

Vettem tehát egy 70x90-es funért (szintén a Baumaxban vágattam méretre), és 10 centis léceket a szegélyhez. Hazahurcoltam mindent, és nem találtam EGYETLEN derékszögű vonalzót sem itthon. A gérvágóba pedig nem fért be a léc... Akkor kezdtem szögmérőt keresni, de sehol. Így sacc/kb vágtam le a léceket, ami igencsak meglátszik a végeredményen. :) Még véletlenül sem 45 fokos semmi.:) 

Mindegy, mert nekem nagyon tetszik. És a díszítés, évszakhoz, ünnephez passzintva, az lesz az igazi csemege. Alig várom, hogy őszre dekorálhassam, és Halloweenre, Karácsonyra... :D

Most a nyári verziót mutatom:




 Az ötlet innen van.

Ez volt a háttér Barni névnapjához, ahol a nyár volt a téma.:) 
A sárga ládával emeltem meg, amibe belepakoltam néhány apró üveget, egy-egy szál margarétával.


A sárga pöttyös csomag rejti Barni ajándékát.


Szeretem a pöttyöket. Ha nem volna egyértelmű.:)



Azon tűnődtem, ha le tudnám fotózni jó minőségben, akkor akár egy nyomtatható kép is készühetne belőle... Mit gondoltok, megpróbáljam?:)

4 megjegyzés:

  1. Megint csúcsszupert alkottál. De te, hogy milyen eszközöket használsz...hihetetlen. Gérvágó,Dremel Trio ??? Életemben nem hallottam ilyenekről. Neked mindezek kéznél vannak? Kész asztalosműhelyed lehet.
    Egyébként pont tegnap nézegettem, hogy hol tudok beszerezni krétatáblát, vagy festéket, vagy öntapadós táblalapot a nyári dekorhoz :) Ma megyünk körútra a fiammal :)

    VálaszTörlés
  2. Nem enged profilt választani a válasznál, grrr...
    Köszi, Zsófi!:)
    Anikó, dehogyis, nincs asztalosműhelyem!:) Bár az igaz, hogy a gardrobban van ez-az... Némi fa, és néhány gép, de leginkább a nagypapámtól örökölt kis fűrésszel dolgozom. Végül mit vettél, festéket? Olyan jó muri ez a krétatábla, szeretem!:)
    Vica

    VálaszTörlés
  3. Nekiindultunk az útnak, hogy akkor én most jól bevásárolok az újonnan átköltözött, szebb és nagyobb hobby boltban. Kinéztem egy csomó mindent (táblafesték, lyukasztó, fa világítótorony) és hát 1000 fokban gyerekkel elcaklattunk, és még csak pakolják a boltot, de nincs nyitva :((( Pedig a másik bezárt még 5.-én, és ez van kitéve a honlapjukon, hogy átköltöztek. De persze a nyitási dátumot elfelejtették kiírni :( grrr...nagyon csalódott voltam, úgyhogy semmit nem tudtam beszerezni. Máshova még nem jutottunk el :( Talán holnap elmegyünk a másikba, és Ikeába egy két cuccért.

    VálaszTörlés