2012. április 6., péntek

Húsvéti dekoráció

Végre eljutottam a fotózásig.:)

Mutatom, milyen húsvéti ruhát kapott a nappalink:

A festett vászon nem saját ötlet, Jennél szerettem bele és szégyen, nem szégyen, lekoppintottam.:) Imádom!
  Közelebbi fotók is készültek róla:
 A rózsaszín papírvirágokkal díszített ág Barni tavaly tavaszi ajándéka, az iskolai vásáron vette nekem, teljesen egyedül, csak a saját ízlésére hagyatkozva, és telitalálat lett!:) Messziről olyan, mint egy éppen feslő valódi barackvirágos vessző, imádom!

Már tavaly is szerettem volna mű-csokinyuszikat gyártani, de akkor elmaradt. Az volt az elképzelésem, hogy nyúl alakú sütiformába gipszet öntök, és azt festem csokibarnára. A Müller (kedvenc beszerzőhelyem!) jóvoltából azonban egyszerűbb lett a dolgom: teljesen élethű, csomagolt csokinyuszi-forma műanyag nyulakat találtam náluk. Sajnos az eredetit nem fotóztam le, de miután átesett a festésen, ilyen lett:
Ugye élethű?:)

Részletek:
 

...végül itt a retro-csapat, akikkel még vannak terveim:

Mindenkinek szép Húsvétot kívánok!

Vica

3 megjegyzés:

  1. Tetszik! És jó ötlet a vászonfestés is!

    VálaszTörlés
  2. Szia Vica! Látom a Húsvét előtt sem tétlenkedtél.
    Nekem a "mű csokinyúl" az abszolút nyerő!!!!
    A fehér fa nyuszikról: csak nem előkerült a lombfűrész?:):)
    Pihenjetek sokat az ünnepek alatt! Puszi!

    VálaszTörlés
  3. Szia találd ki ki vagyok.
    Szerintem már tudod. Végig néztem az alkotásaidat amik nagyon tetszenek. TE tele vagy kreativitással ami nagyon jó.Nagyon Nagyon ügyi vagy és fáradhatatlan.Gratula neked és a Barninak is ügyesek vagytok mind a ketten.
    Üdv Én

    VálaszTörlés