2007. június 30., szombat

Rossz napom van...

Ma valaki jól elrontotta a kedvem. Telefonon, a drága. Miért van az, hogy a pasik egészen mások egymagukban, mint "csordába verődve"? Miért kell a haver előtt olyan vagánynak tűnni? Miért nem lehet ugyanolyan, olyan, mint valójában? :( Ráadásul ma értekezlet volt. No jó, nem volt hosszú, de akkor is, le kellett bumliznom Mohácsra. Nem volt kedvem... S be kell mennem még hétfőn is, kedden is, pénteken is, könyvtárt leltározni, mert nem végeztünk. Én meg nem hagyom sz@rban a barátnőmet. Incit imádom!:) Hétfőn beviszem Barnit is, kollegám, Laci behozza az ötéves kisfiát, s lesz buli!:D Laci azt mondta, ha rosszak lesznek, felemeli őket a darus gép kosarával, és otthagyja.:D Szóval remélem, jók lesznek! Ma jön haza a drágám, egy hét apázás után. Most már Krisztiánéknál van, oda vitte exférj, estefelé megyek érte. Kiscsillagom... Huginak tegnap volt a szülinapja, vettem neki egy szép Zamioculcast. Remélem, tetszeni fog neki!:) Magamnak meg, ha már úgyis a B..maxban voltam, vettem egy mandarinfát...:) Huh, sokba került, de ugye megérdemlem!:)))) Tegnap este vagy két órán át csak nééééééztem ŐT... Varrogattam is, a terítőmet. Már egy saroknyi citrom készen van, és egy fél tájas motívum. Soká elleszek vele, azt hiszem. Be kellene iktatnom más, apróbb dolgokat is. Pl. a kislányt, Isa V-től, amit Évitől kaptam, s ami nagyon-nagyon tetszik... Nyers vászonra, talán pirossal. Táskára. Talán... Voltam múlt szombaton bulizni. Bólyban. Nagyon jól éreztem magam, nem is jöttem haza, csak reggel.:) Dolgok közbejöttek, vagyis voltak gondok, de összességében remek volt. Ittam gin-tonicot... Nem keveset. :) Amikor viszont fennforgás volt, pillanat alatt kijózanodtam... Megismerkedtem sok aranyos emberrel, és együtt voltam a már egy ideje ismert aranyos emberekkel. :D Most megyek. Lehiggadtam a telefon után, erre is jó a blog. Varrok majd, attól minden mérgem elpárolog. Olyan, mint egy terápia....:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése